#pisyang

Instagram photos and videos

Pic mlm tadi tapi xpe kn antar tangah hari... ape ii mlm kng nk lpk mane yekk#pisyang


1   5  

Bayang hanya sekali seumur hidup
#tadi punya cerite
#balik rumah
#bayang oh bayang
#pisyang terok

Dekat Di Hati

0   28  

tired for today
#workout
#gym
#fitness
#rayban
#pisyang
#lonely


1   38  

#Lnjt mkn ini#pisyang goreng cokLat endoL#tebet


0   10  

Mohon bersabar ini ujian πŸ˜‚πŸ˜‚#pisyang


0   15  

Bila kau bru umur 14tahun tapi da ad bf n terkantoi gn bapak kau..bapak kau belikeπŸ’₯abiz la hang nureen balik nty pisyangg πŸ˜‚πŸ˜‚
Sape penah kene mcm ni?
#lawakgila#lawak#pakmaya#bapakbapak #pisyang#daksekolah#budak

Ipoh, Perak

3   517  

Walaupun terasa amat berat, perpisahanlah yang mengajarkan keikhlasan dan kedewasaan dalam hidup kita. Karana semua hal yang ada didunia ini tidak ada yang kekal abadi. Dengan perpisahan di dunia ini kita berharap kepada Allah agar mengumpulkan kita kembali di masa hadapanπŸ€”
#sahabatsejati #frendsforever #kawangaduh #pisanggoreng #
#pisyang #budakbaik


3   258  

#pisyang


0   16  

Bata na ang baby namin..😍😘 #pisyang #growinguptoddler #imieldific #studyante


0   6  

Kehendak org tua ku
#pisyang jibake


2   13  

Panas2 muke perit πŸ˜‚
#vape #vapeon #pisyang #anjayy


0   96  

Bak kata org klau berdua mesti ade org ketiga
#pisyang


0   14  

.
Jalan kat kl ni tak pernah tak jem. πŸ™ #jalanjem #pisyang


3   129  

Goodnight followerssss...#pisyang spe pisyang dm sorang due jp nk knl knl :-):-)

Pahang

7   38  

Baru nk jln dh jtuh moto
#pisyang


1   19  

Hhahaha...pisyang goreng
#pisyang
#pisanggoreng


0   2  

Ni sebb bosan ke Guana ni πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
#gitar
#pisyangterok
#pisyang
#bosan
#esoksekolah
@amrlhkm_11

Felda Kesidang Jengka 8

4   61  

πŸ˜ͺ
.
.
.
.
.
.
Ok2 last2 . Jgn kecamπŸ˜…
.
.
.
.
.
#esokbalikasrama #bosan #pisyang #gambartaonni

Sg Dua, Penang

8   165  

Sape yang dah pinjam buku tu tolong pulangkan balik.. Pustakawan tolong buat keje... Dah beta terpaksa baca papan kenyataan je..
#pisyang #apapuntakboleh #mudahterhibur


2   18  

Biarkan mereka berbicara sesuka hatinya
Inilah aku dengan segala kekuranganku
Ini aku dengan segala kelebihanku~

#pisyang
#korea
#rambutpanjang
#cantikalami
#wanitaindonesia

Langsa

4   93  

dhh laen dhh suare TEGAR skrgg bile dhh bsr..lgii sdp suare nyee hihi #pisyang #sjepostt


0   27  

#pisyang


2   23  

😊😊😊.... #pisyang #trailers
#kbujuk


0   64  

Beberapa hari yg lepas #pisyang teruk


7   48