#włóczykije

Instagram photos and videos

Wtedy smakuje najlepiej👌🌲⛰ #wiejskichlebek #kiełbaskazogniska #włóczykije #wspomnieniazGorca

1   15

Dzień 25: Nagydobos - Michalovce, 130 km
Nasza podróż zatoczyła symboliczne i dosłowne koło - ostatni nocleg wypadł nam w tym samym momencie, co pierwszy: nad pięknym jeziorem w Michalovcach. Stamtąd samochodem zgarnia nas wujek i kończymy naszą rumuńską przygodę. Ostatni dzień bez wielkich przygód, wręcz nudny - nawet trasę w większości powtarzaliśmy z drugiego dnia jazdy. Jedynym urozmaiceniem był prom przez Cisę i obiad z krótką siestą przy jakimś średniowiecznym mostku.
W 25 dni przejechaliśmy ponad 2500 kilometrów i możemy uznać, że nasza wyprawa zakończyła się niemal pełnym sukcesem. O dłuższe podsumowanie pokuszę się w najbliższych dniach, a póki co po Rumunii zostają wspomnienia, zdjęcia i filmy do uporządkowania oraz wisiorek na rowerze... Czas na zasłużony odpoczynek!
#romania #rumunia #mamaia #bike #bikelife #biketourism #biketrip #bikejourney #cycling #rower #tourism #journey #day25 #leles #włóczykije

0   46

Najbiedniejszym być, najskromniejszym być, ale mieć przed sobą świat, zakochanym być i kochanym być i mieć wciąż dwadzieścia lat ❤️
#purelove #polishcouple #wildhearts #loveandwildhearts #naturelovers #sunrise #awesomeview #mountainsphoto #pilsko #babiagora #beskidy #lovebeskidy #magicofpoland #lubiepolske #polandwanders #włóczykije #fajnychlopak #zabrałmniewgóry #taktrzebażyć 🖤

Pilsko

7   112

Wczorajsza trasa na Starobocianski - 23 km 🦎🐍🐲 Dziś leczymy zakwasy ;)

2   34

Dzień 20: Mandra - Livezile, 101 km
Dzień 21: Poiana Aiudului - Gilau, 75 km
Dzień 22: Garbau - Badon, 103 km
Dzień 23: Badon - Opalyi, 119 km
W ostatnich dniach nasza podróż ma w sobie sporo z walki. Walczymy z czasem, bo wypadałoby już zbliżać się do Polski, a dopiero co wyjechaliśmy z Rumunii i jesteśmy na Węgrzech. Walczymy z brakiem baterii w telefonach, bo powerbank padł, a deszcz nie zawsze pozwala ładować z ładowarki rowerowej. Stąd brak ostatnio wpisów, a i ten nie będzie zbyt długi. Walczymy z żywiołem, bo oprócz upałów spotykają nas wspomniane burze. Walczymy z mapami, bo odcinek, który na tejże jest zaznaczony jak każda inna asfaltowa droga, w rzeczywistości okazuje się błotnistym bagnem, więc wracamy 7 kilometrów pod górę i jedziemy inną. No i walczymy z usterkami, głównie przerzutkami Taty. Linka od przedniej zerwała się zupełnie i trzyma się teraz tak jak widać na ostatnim zdjęciu, bez możliwości zmiany przełożenia.
Ale poza tym jest dobrze! Ostatnie dni minęły bez większych przygód i ekscesów. Pożegnaliśmy Rumunię i pożegnaliśmy góry wracając na płaskie tereny - aż dziwnie łatwo się pedałuje. Mamy w tym roku szczęście do noclegów i nawet jeśli szukamy czegoś na ostatnią chwilę to śpimy w naprawdę fajnych miejscach. Jedziemy już najkrótszą drogą do Polski i cieszymy się ostatnimi chwilami rowerowej wolności...
#bike #bikelife #biketourism #biketrip #bikejourney #cycling #rower #tourism #biker #romania #cyclist #biking #journey #włóczykije #rumunia #river

1   40

Pojechali!
#włóczykije #friends

Nysa, Poland

0   35

Praca z adopotowanym psem przede wszystkim polega na cierpliwości iii.. obserwacji.
Musisz widzieć jego rodzaj komunikacji. Dogadaj się z nim! nie szkol, nie wymagaj, najpierw się dogadaj !! ☝
Nigdy nie myślałam, że Łukasza dołączenie do naszego stada da tak wiele pozytywnego otwarcia się na świat przez Ziomka 💚
Często ich widok razem przyprawia mnie o niesamowitą przyjemność - czuję się jak taka 'matka', która obserwuje zabawę najlepszych kumpli, którzy są całym jej światem.
Ich więź to mój mały wielki skarb, serio . 💎
#niekupujadoptuj #adoptdontshop #lifewithdog #spacerujzpsem #wędrujzpsem #życiezpsem #sun #jezioro #mojedwaskarby #pracujzpsem #psiamama #kolbotn #innsjø #landscape #wedkują #włóczykije

0   33

"Zawsze jest coś ważnego,o czym natychmiast muszę Ci powiedzieć.Bo jesteś niezbędny,bo jesteś mój,bo rozumiesz-bo tchnąłeś w moje życie nowe życie.Jest tak wiele przyczyn.Dziękuję Bogu za Ciebie."
J.Carroll
#creativetravelcouples #creativephotography #creativetravellife #creativecouple #couplelovetravel #couplelove #polishcouple #włóczykije #wędrowcy #dzikuska #poszukiwaczeprzygód #lookingforhappiness #naturelovers #outdoorcouple #kochammojegomęża #kochamcię #zawszerazem#travelcouple#exploremoreworryless

5   38

Warto było *.* II Co prawda to nie słoneczne Włochy, ale górskie wycieczki mają swój niepowtarzalny urok.
#szrenica #karkonosze #sudety #włóczykij #włóczykije #rozgrzewka #mążiżona #góry #poland #lovepoland #kochampolske #dumnazpochodzenia

1   56

#przygoda #kidstravel #podróżekształcą #włóczykije #wdrodze #pociągiemprzezświat #wakacje
Przygoda wzywa nas, nasz niespokojny duch nie pozwoli długo pozostać w miejscu