Zarina Zainuddin @zarinazainuddin_

Zarina Zainuddin @zarinazainuddin_

Cerita malam tadi
Saya ke kenduri tahlil 7 hari pemergiaan aruah mak tiri saya,ayah tak lalu makan disuruh makan pun taknak dia masih sukar untuk menerima keadaan ini..
Saya cuba suapkan ayah makan berkali kali dipujuk akhirnya ayah makan.
Semuga ayah tabah dan redho dengan pemergiaan aruah makcik ,adik adikku jagalah ayah sebaik mungkin kita sama2 kehilangan tapi ayah lebih terasa kerana seluruh hidupnya dulu diserahkan pada isterinya kini bila sudah tiada dia seperti hilang segalanya πŸ’•
Semuga ayah tabah dan ina sentiasa berdoa untuk kesejahteraan ayah πŸ’–

115 Comments

@muhammadalqaussar

Mamazura mk ina ke yea Aminn. Semoga ta

@wan_kri

Aamiin

@nama_panggilan_n0ra

Sedih jer muka ayah kak zarina

@farah_alkhirid

@fatin_alkhirid Hahaha.. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

@tintonggggggg_

Baik pacik zainuddin ni. Peramah, dulu salu tumpang dia klu nk g seremban.. kadang tanak ambik tambang. Tpi salu kita paksa jugak dia ambik. Pernah tanya knp bwk teksi, dia kata "boring la dik dduk rumah tak buat apa. Bwk teksi dpt bjlr cakap sabah bah dgn ko. Betul kah bah πŸ˜‚ katanya".. moga terus tabah ya pacik zainuddin😒

@gendongankain.indonesia

Semoga ayah diberikan ketabahan dan kesabaran yang besar

@roxyna_ling_vannessa

Hmm... Kawan nenek sy mak tiri akk tu.. Dulu asal jmpa sembang kemain lama...ayh akk selalu naik kete perdana dia pegi jalanΒ² arwah atok sy selalu menyakat ayh akk tu dulu..

@fatin_alkhirid

@farah_alkhirid tgk video akhir

@dr.miyati_kesehatan_id

Kakk yuk cek ig ☺kita lagi ada promo besar besaran nih😍 jangan sampai ketinggalan lohβ˜ΊπŸ™

@leasulaiman15

@anum_angdembe arwah lyana tu kakak sy

@anum_angdembe

@leasulaiman15 okay skrag baru faham...trima kasih... arwah liana tu kira adik akak la kan? Sorry yer.....

@leasulaiman15

@anum_angdembe ayah sy sulaiman..zainuddin tu ayah kak ina..satu mak lain ayah..dont get confused

@anum_angdembe

@leasulaiman15 jangan mrah tau kak. Sy btol2 trsalah info...org kampung trsalah bg info kot.. mntak maaf byak2 yer..tp ayah akk mmg sy knal dri kecik lgi..mak akk pon.. hari2 jmpa slalu dtg kdai makan arwah nenek kt dpan balai polis.haritu baru gk jmpe arwah cik zarah ngn cikdin..

@anum_angdembe

@leasulaiman15 astarhfirullah...mintak maaf banyak2... mntak maaf yer... sorry......sy tersalah....ya Allah.... mntak maaf bnyak2 yer.... sy ingat2 lupa. Tp sy kenal .... slalu jmpa masa kecik....

@leasulaiman15

@anum_angdembe xtau jgn pandai2 je buat cerita ye..benda mati jgn nk mereka cita..mind yout words!!!!

@leasulaiman15

@anum_angdembe masa bila plak meninggal??ckp elok2 sikit..tu mak syπŸ™„

@anum_angdembe

@leasulaiman15 mamazura dh lama meninggal... kenal sangat... gelap2 orangnyer...

@imiss_yo79

terasa kosong hdp tanpa yg trsayang

@life_of_ndidi

PM saya kembali jika anda mempunyai lama tua Malaysia, Singapura, UAE, Dubai, China, Brunei atau duit syiling untuk dijual !!! Harga terbuka setiap potongan adalah RM10k

@nasikukushartamas

Aminn

@wanannie1506

Takziah Zarina, semoga tabah... πŸ’ͺ

@bukukch

Salam. Saya ada menjual Al Quran Tagging ☺️ Insya Allah memudahkan untuk lebih memahami & mencintai Al quran In Sha Allah πŸ’— Islamik Planner Design 2019 juga ada 😁

@rafida9454

Makcik tu jiran kg sri kinta dkt umh arwah mak saya

@sitihakiyah

@zarinazainuddin_ penyayang orgnya..sbb tu Allah hadir kn anak istimewa utk akak.. tahniah akak

@fyz_sly

Takziah

@margaretacristine

Kerjaan gampang , tinggal main game asyik.. butuh duit gampang ?
Kunjungi MEJAQQ
Pin BBM : DE0DFAC0
Whatsapp : +6282211603141
LINK RESMI KAMI HANYA DI :
www.bosmejaqq,com/.net/.org/.info

@suplement_slim.malay1

Siape nak turunkan berat badan 5-20kg dlm 10 hari sahaje. meh tengok my insta or wa +60 11-5115-9417

@zarina_arifin

Semoga terus tabah

@uswahbft

Abang 😘

@geeorange

@zarinazainuddin_ mcm abg lah kak, muda bapak akak..awet muda juga ke bapak akak..😍

@susilawatikero

Amiiin yerobbel alamin

@vlovejus_ibukunyitcream

Salam takziah buat seluruh keluarga kak ina

@mujeres_solitarias

Abaaang... πŸ˜™πŸ˜™

@haziahhaniff1453

AlFatehah

@abduljalil660201

Sedihnya kan kak ina..hdup trasa kosong tu...yg mninggai tu makcik ina kan..mamazuras tu mak kandung kak ina kan..jgn slhfhm...

@maksurita

Salam Takziah dari @maksurita Sekeluarga... Al fatihah

@umisyacollections

Kak zarina anak yg hebat ..pasti ayah akak pun sama...😍😘

@schassandwichquote

Check out awesome sandwich!

@dhuha_dahlia

@leasulaiman15 ooo..