NFL on ESPN @espnnfl

NFL on ESPN @espnnfl

@stephenasmith does not want to see the Steelers get rid of Antonio Brown.

517 Comments

@babloomjake

Who cares what Steven A thinks

@crc3allstars

Fuq SAS

@gavin_sidwar7

@bigdavezz52 ur right

@_.blasianj

Bra under a contract he ain't going nowhere 🤣

@sully.42

Trades happen with great players all the time. Moss got traded a bunch. Jerry Rice got traded. It just happens when the player isn't happy.

@supahf

AB to NE

@its.moff.it

bABy can’t go back to that locker room and he knows it.

@whoisjulian

@ckingmetal I did. Hahaha

@deepbipan

what steelers need to do first before they kick AB out is block stephen from their social media.

@jackcuts_film

It’s a pretty dope vid of him tho, am I rite? 😂

@icantfindmydad

@eli.camnerrr this comment is cancer

@bennopoly

@brandonsandon na the Steelers a joke of an organization he'll do a lot better somewhere else.

@sxlx_opperatixnz

@stephenasmith IS AN INTELLIGENT GUY! @ab WILL NOT WIN A CHAMPIONSHIP GAME WITH THE @steelers!

@rebelxgangjbug

I feel where smith coming from but you can bring a horse too water but you can’t make em drink it 🤷🏻‍♂️ you can try to make it work all you want but both sides gotta want it

@eliteclass91

Going to the niners with obj

@rileyskendrick

@stephkendrick do you agree with him?

@chuckmercado

He’s not a Team player! Big Ben is just going to turn JuJu and Nate into all pros

@neffkhan

Lmfao @stephenasmith brotha let him go to the @nyjets or @nygiants

@_mattotero

@sanchezeric53 stay AB

@sanchezeric53

@_mattotero

@chris_savage94

It’s happening sorry

@adamjmc10

Which party asked for a trade again?

@plantsforoffice

@eli.camnerrr it’s always some lame like you being negative.