Siti Nordiana Alias @sitinordiana

Singer / Actress / Brands ambassador
Calpis / Primavalet women / Adore parfum Ambassador
Manager - 0172059772
๐Ÿ‘‡๐Ÿป REVIEW IG

api.whatsapp.com/send

4,239 posts 2,904,552 followers 1,069 following

Instagram photos and videos

Gadis2 #cekelathoney

13,327  

Bab2 nak luah perasaan yg susah sgt ni ๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ .

#cekelathoney malam ni jam 9 pm di Astro citra & Citra HD

4,641  

#Repost @mhetv.my with @download_repost
ใƒปใƒปใƒป
Ayuh Ultras Malaya! Kita bersama selebriti tempatan sama-sama beri sokongan padu kepada Harimau Malaya! .
.
.
Layari www.mhetv.my
.
.
#UltrasMalaya #HarimauMalaya

4,097  

Harini cafe maya buka seperti biasa k! Jemput datang ye Adam Iskandar & Rayyan Haris ๐Ÿ˜‰ .
.
Malam ni semua dijemput tengok drama #cekelathoney jam 9pm di Astro Citra 131 & Citra HD .
#cekelathoney #sitinordiana @fikryibrahim @zarulumbrella @hadithomar

19,147  

Ape kenangan korang pada JANUARI ?
@agcoco
@widyhamzah @zaaim_mentor7 @anwaramzah @alanasosman #teammentornana #mentor7

8,361  

Haish terlebih rajin pulak dorang ni! Setiap kali iklan dtg betulkan baju ngan mekap . Nk mintak bonus la tuuu . Cingggg sgt kannn๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚
.
.
@aidaglam2 @yumimarina . Di Sebalik tabir #mentor7 semalam #sitinordiana #madermembebel

18,755  

#teammentornana #mentor7
Stylish @yumimarina @thelatifi
MUA @aidaglam2
#sitinordiana
#bestsellerfriendsmy
.
.

P/s Gambar last tu ok x @aidaglam2 @thelatifi @yumimarina ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Hajarkan! Masuk kan lagi gambar mader yg x helok!! Padan muka kelian ๐Ÿ˜‚

23,800  

Morning!! Alhamdulillah tahniah @zaaim_mentor7 sekali lagi mendapat persembahan terbaik minggu ini. Terima kasih zaaim sbb perform dgn baik smlm di #mentor7 โค๏ธ
.
.
Terima kasih pada semua yg membantu zaaim. Tq team production, kak widy, ag, abg ajai, abg sazlan dan semua #teammentornana . Tq juri2 awam & juri professional selalu bg semangat untuk zaaim setiap minggu perform dengan baik. Kepada semua fans tq sbb undi zaim ๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜ #zaaimmentor7 #sitinordiana

39,002  

Walau dalam kesamaran masih sempat selfie menggunakan lighting baru dibeli oleh cekda ๐Ÿ˜‚ @aidaglam2 . .
.
Jangan lupa tengok @poptvexpressntv7 skang tau !! Ada nana & @zaaim_mentor7 #mentor7 #sitinordiana

16,218  

Salam jumaat . Semoga harimu sukses dan penuh berkah โค๏ธ @adore_parfum.official ๐Ÿ“ธ @blackpepperproduction #sitinordiana

23,696